Home Senaman Kasut berlari: Apakah antara kasut lari yang terbaik untuk wanita?

Kasut berlari: Apakah antara kasut lari yang terbaik untuk wanita?

0
Kasut berlari: Apakah antara kasut lari yang terbaik untuk wanita?

Kasut lari wanita yang disyorkan

Banyak kasut lari tersedia untuk dibeli. Di bawah, kami menyenaraikan empat produk yang mungkin ingin dicuba oleh anda.

Dapatkan saringan kesihatan percuma sekarang dari Kementerian Kesihatan Malaysia menerusi Peka B40, Perkeso dan LPPKN di klinik kesihatan terdekat.

Sila ambil perhatian bahawa penulis artikel belum mencuba produk ini. Semua maklumat produk adalah berasaskan penyelidikan semata-mata.

Hoka One Clifton 8 (Yang paling selesa keseluruhan)

Tumit kaki Permukaan
5 mm Jalan raya

Hoka One Clifton 8 ialah kasut yang berkusyen dan ringan. Kasut itu tidak dapat menawarkan responsif yang diperlukan untuk senaman atau larian pantas. Walau bagaimanapun, ia adalah pilihan terbaik untuk ramai orang yang mencari kasut yang cukup kukuh dan berkusyen kerana keselesaan keseluruhan, terutamanya dalam jarak yang jauh.

Sepasang kasut Hoka One Clifton 8 berharga RM590 pada masa penerbitan.

Asics Gel Kayano 27  (Ideal untuk larian waktu malam)

Tumit kaki Permukaan
13 mm Jalan raya

Kasut sokongan daripada Asics berusaha untuk menawarkan kestabilan dan kusyen. Untuk overpronator yang memerlukan kestabilan tambahan, ia boleh menjadi sangat sesuai. Untuk digunakan dalam cahaya malap, kasut juga mempunyai banyak elemen reflektif.

Asics Gel Kayano 27 mempunyai harga sekitar RM410 setakat artikel ini ditulis.

Nike React Infinity Run Flyknit 2 (terbaik untuk berjoging di jalan raya)

Tumit kaki Permukaan
8.4 mm Jalan raya

Campuran buih khas digunakan dalam tapak Nike React Infinity Run Flyknit 2 untuk memberikan kusyen dan responsif. Kasut ini selesa di secara keseluruhan. Oleh kerana kebolehsuaiannya, pengguna boleh menggunakan kasut untuk kegunaan gim, berjalan setiap hari atau berjoging.

Sepasang kasut Nike React Infinity Run Flyknit 2 berharga RM410 pada masa penerbitan.

Nike Air Zoom Pegasus 37 (Terbaik untuk senaman)

Tumit kaki Permukaan
10 mm Jalan raya

Jika anda memerlukan kasut larian jalan raya yang sangat baik setiap hari, pertimbangkan Nike Air Zoom Pegasus 37. Pengeluar kasut mencipta menggunakan biometrik kaki wanita semasa mereka bentuknya. Menurut keterangan, kasut itu menawarkan sokongan kenyal dengan setiap langkah sebagai tambahan kepada penyerapan hentakan tumit.

Lindungi Keluarga Anda dengan Takaful Terbaik

Jangan biarkan masa depan keluarga anda tidak terjamin. Dapatkan pelan perlindungan takaful terbaik yang disesuaikan dengan keperluan anda dan lindungi mereka sebelum terlambat.


Kasut ini mungkin sesuai untuk senaman gim dan aktiviti fizikal lain selain berkesan untuk larian jalan raya.

Nike Air Zoom Pegasus 37 mempunyai harga senarai RM500 pada masa penerbitan.

Kesimpulan

Kasut larian yang betul boleh meningkatkan prestasi dan membantu mencegah kecederaan. Seseorang boleh mengehadkan kemungkinan dan memilih kasut terbaik untuk dibeli dengan mengetahui bentuk dan pergerakan kaki mereka.

Kasut larian wanita terbaik akan bergantung pada beberapa pembolehubah yang unik untuk setiap orang. Anda mungkin perlu menguji beberapa jenama dan jenis kasut lari yang berbeza bagi mereka yang memburu peralatan sukan yang ideal. Bahagian pertama

1
2
Previous article Sifilis: Apa yang perlu diketahui mengenai bakteria merbahaya ini
Next article 5 sebab mengapa gula merbahaya
Sihat adalah penulis blog dimana beliau berminat terhadap kesihatan dan perubatan. Beliau juga mempunyai kesungguhan untuk menyebar dan mendidik masyarakat tentang betapa berharganya mempunyai tubuh badan yang sihat terutama kepada penduduk di Asia Tenggara yang mengabaikan kesihatan. Beliau percaya bahawa kesihatan itu adalah kekayaan. Wang ringgit yang banyak tidak mampu untuk membeli kesihatan.